söndag 23 september 2018

Håller på att bli galen!!

Är som jag tidigare berättat inne i en tuff period av kaos som jag känner att jag har noll kontroll över och jag är så less på det. Därför har jag bestämt mig för att i alla fall ta tag i det jag kan påverka och organisera upp lite grand här hemma. Det finns nästan ingen bättre terapi än att rensa ut gammalt skrot och åtminstone bringa någon sorts reda här hemma tycker jag. Därför har jag och maken idag gått igenom våra garderober och klädkammare vilket resulterade i tre hela sopsäckar. Känslan av att ha rensat ut och fyllt släpen med kläder och prylar vi inte längre använder är obetalbar!! Nu är det bara resten kvar men det känns superskönt att i alla fall ha påbörjat något som jag vet kommer att få mig att må bättre.
Ha en fortsatt bra dag alla ni fina ute i den riktiga världen!!
Hittade idag en liten tuffing som trotsar hösten.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar