söndag 18 december 2016

Fjärde advent 2016

Hejsan alla ni fina ute i den riktiga världen!!!
Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen och det är hög tid att ta sig i kragen och göra det.
Här uppe på Prästbacken är det mesta som vanligt och när julen står för dörren finns det verkligen massor att göra både hemma och på jobbet. Dessutom har en förkylning smugit sig in i min kropp och det uppskattas inte det minsta vill jag lova. Därför har min helg trots en massiv "att göra lista" till största del tillbringats på soffan för nätterna är verkligen en mardröm vad gäller hostan, fy så jobbigt det är!!! Idag känns det dock lite bättre och en del saker på listan har bockats av.
Sedan sist jag skrev här har vårt nya garage kommit upp så nu får maken påbörja sitt arbete med el, belysning och isolering vilket är något han sett fram emot. Vi är verkligen toppennöjda med resultatet och kunde inte önska oss något mer både vad gäller byggnaden och de hantverkare vi anlitat. Ni ska få se bilder senare.
Nu blir det att stödvila på soffan igen, på återhörande en annan dag!
Dagens frulle framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar