onsdag 12 oktober 2016

Lite tidigt kanske.

Hejsan hoppsan vad tiden går fort just nu, det känns nästan som om tiden går fortare än vanligt.
Min dag började idag, för ovanlighetens skull, med en lugn och avkopplande frukost i sällskap med bara mig själv, en stor kopp kaffe och en inredningstidning. Denna inredningstidning är årets första med jultema som jag har sett och då jag är en riktig julnörd var jag ju tvungen att inhandla den direkt. Nog känns det onekligen lite tidigt med jul i oktober kan jag tycka men mysigt såg det verkligen ut och en massa tips fick jag. Börjar faktiskt på riktigt längta efter advent, men bara till julmyset och pyntet inte kylan och mörkret, det är ju så kul och mysigt när man plockar fram alla fina ljusstakar och stjärnor. Jag gissar dock att han jag delar brevlåda med skulle bli skogstokig om jag började plocka fram julsaker redan nu så det får vänta ett par veckor till. :)

2 kommentarer:

  1. Vill låna den tidningen!!/systeryster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går alldeles utmärkt, bara att komma förbi.

      Radera