måndag 17 oktober 2016

Höstfrys och höstmys.

Varje år är det samma visa, när hösten kommer skriker varenda fiber i min kropp NEJ!!!! jag vill inte att det ska bli vinter!! Ändå måste jag ju medge att när väl den riktiga vintern kommer är det ju faktiskt ganska mysigt och vid adventstid måste det ju vara snö eller hur??!! Men just idag hade jag önskat att vi hade haft sommar istället för oj vad jag känner mig frusen och eländig. Möjligt att det beror på att min arbetsdag började tidigare än lovligt, redan kl 06.00, jag hoppas det för en förkylning som är i antågande, som är min andra gissning, har jag varken tid eller lust med just nu. Får helt enkelt tända en massa ljus, ta på myskläderna och bädda ner mig på soffan med en varm filt så ska nog förhoppningsvis värmen återkomma till min kropp.
På återhörande en annan dag då ska jag även visa framstegen som görs på garagebygget men just nu är det för för mörkt för att fota och jag vägrar gå ut något mer i kylan idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar