lördag 13 augusti 2016

Kvalitetstid.

Idag har jag tillbringat lite kvalitetstid men dottern och haft otroligt trevligt. Hade önskat att vi hade haft fler tillfällen då vi är lediga samtidigt och kan umgås men livet kommer allt som oftast i mellan. Vi har i alla fall fått några timmar tillsammans då vi shoppat och bara mitt kontokort har gått varmt. men det är ju som vanligt då man gör saker tillsammans med ungarna :D och jag hade ju faktiskt lovat att ge henne en micro nu när hon bor själv i lägenheten. 
Vi lyckades också göra vår stadstripp perfekt lång så vi kunde hämta hem min pappa och hennes morfar från lasarettet där han tillbringat senaste veckan pga sjukdom. Skönt att alla är hemma igen där de hör hemma. 
Mycket har hänt den senaste veckan och jag hoppas verkligen att livet lugnar ner sig något för det behöver min familj verkligen just nu. Men det är ju faktiskt ingenting som man får bestämma så vi får helt enkelt leva på hoppet. Nu ska jag kolla på OS och njuta av alla fina prestationer, (älskar verkligen att kolla på sport).
På återhörande en annan dag alla ni fina människor ute i den riktiga världen!!!
Hur snygg var inte denna tavla som vi såg på stan??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar