söndag 28 augusti 2016

Jag gjorde det!!!

Ni alla har förmodligen hört uttrycket "been there, done that" och idag har jag verkligen varit där och gjort det!!! Jag lyckades med det som jag satte upp som mål i Januari då vi bestämt på allvar att vi skulle springa Tjejmilen och det var att jag skulle klara milen på under en timma, under en lång period kändes det omöjligt men med tjurskallighet,träning och en vilja av stål, lyckades jag en vecka innan utsatt deadline utföra bedriften och jag är så sjukt stolt över mig själv. :D :D Nu kan jag springa Tjejmilen utan krav och bara njuta av tillställningen, OMG så skönt, kan inte annat än längta till helgen med systeryster och en god vän, fasiken vad kul vi ska ha i stora staden!!!!
Ha en fortsatt bra helg mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar