fredag 18 december 2015

Julfeeling deluxe!!

Idag överraskade maken mig genom att komma hem och hämta mig för ett besök på Saluhallen i Burträsk. Wow vilket mysigt ställe och vilka fina och goda delikatesser de hade där eller vad sägs om hjortronmarmelad, glass med västerbottensost och päronsmak, olika chokladpraliner, pepparlax och en massa andra lyxiga lokala produkter. 
Nu var jag ju så begeistrad av alla delikatesser så jag glömde helt bort att ta några bilder på den ombonade och juliga butiken inredd i gammaldags lanthandelsstil. Men på vägen hem fick vi i alla fall se några av tomtens renar och i det ymniga snöfallet gav de verkligen julfeeling deluxe !! Nu är jag redo att bege mig till affären, nynnandes på julsånger, för att inhandla julmaten och hämta ut paket som kommit med posten.
Ha en fortsatt bra dag och en riktigt trevlig start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar