lördag 14 mars 2015

Tacksamhet!

Ibland känns det verkligen som om det mesta hopar sig som ett mörkt moln ovanför ens huvud. I veckan har min mamma gjort en mycket omfattande operation som tagit tre hela år av planering och hur befriande är det inte att efter hela 10 timmars kirurgi få höra att allt gått enligt planerna och att allt fungerar perfekt, jag kan säga att förra gången hon opererades fick jag, min syster och min pappa höra någonting HELT annat. Nu håller vi tummarna att allt fortsätter på samma sätt och att allt ordnar sig för henne till sist för det är hon helt klart värd. Jag är helt övertygad om att alla ni som hållit era tummar och bett era böner har bidragit till det goda resultatet.
Vi älskar er!!
FUCK CANCER!!
På återhörande en annan dag.
Du har förtjänat alla blommor i hela världen mamma, jag älskar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar