torsdag 9 oktober 2014

Höstrusk och julfeeling.

Hej hopp alla sköna bönor där ute i världen, idag har vi ett riktigt höstväder här uppe i norr med både regn och stormvindar. Vilken rackarns tur att man har ett arbete som utförs inomhus :) och ska man hitta något mer positivt med dagens väder ska de då vara att nederbörden kommer i form av regn och inte snö för det är vad som det varnas om i Västerbottens inland. 
Dagen har jag tillbringat på jobbet men jag har också hunnit en sväng in till stan, var ju tvungen att inhandla ett fodral till min telefon så att den inte blir repig redan från början.
Kunde inte heller motstå att köpa pepparkaksdeg då jag såg att den redan har landat i butiken och av den har jag gjort pepparkaksgrissini som jag skall dippa i hemmagjord ädelostdipp, recept hittar ni HÄR, det ska bli så otroligt gott. Dessutom doftar det jul i hela huset vilket gör att man får julfeeling, kanske lite tidigt men vad gör väl det jag älskar ju julen med allt vad den innebär :)
Nu ska här mysas med levande ljus framför dagens match mellan SAIK och Örebro. 
Ha en fortsatt bra dag och på återhörande!
Mina grissini blev lite bredare än vad de ska vara men goda är de ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar