torsdag 26 juni 2014

Sommar på riktigt!!!

Men ÄNTLIGEN!!!nu är sommaren här på riktigt, fastän det är riktigt kallt ute, för i kväll är det dags för ett av mina absoluta favoriter vad gäller sommar tv-program nämligen:
Bild lånad från Google.
Kl 20.00 är det premiär av årets upplaga och jag lovar att jag kommer att sitta klistrad vid tv´n vart enda program. Jag hoppas verkligen att jag kommer att få massor med inspiration och idéer från programserien vilket jag brukar få, maken däremot tror jag är lite orolig att dessa idéer kommer att involvera honom på något sätt vilket det oftast gör :) Därför ska jag försöka bota hans oro lite grand genom att bjuda på jordgubbar och grädde till programmet :)
Ha en fortsatt bra dag och på återhörande!! 

Wow I´m in love!!! Dock inte i Ernst men det gudomligt fina huset han ska renovera i denna sommarserie, väggpaneler, kakelugnar, spröjsade fönster och gedigna trägolv mao allt helt i min smak. Det här kommer att bli helt perfekt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar