måndag 14 april 2014

Nu är det dags!!!

Så där ja då har påskveckan rivstartat och jag gissar att tempot kommer att hålla i sig och endast öka fram tills skärtorsdag då jag med flera skall delta i "årets fest" på Blåkulla :) Jag har redan badat katten, trimmat kvasten och putsat kaffepannan, är med andra ord starkt på G. Visst ses vi väl där??!!
Har nu även kommit fram till den tidpunkten som är absolut den senaste att påbörja träningen inför årets upplaga av Vårruset, jag måste därför lyfta rumpan från soffan och bege mig ut annars kommer jag förmodligen aldrig att klara av att springa loppet :) Med handen på hjärtat måste jag erkänna att mina träningskläder inte har nötts upp i vinter och kondisen ligger just nu kring noll så det krävs massor för att komma i form är jag rädd. Därför är det nu hög tid för mig att knyta på mig skorna och bege mig ut. 
På återhörande mina vänner!
Kunde inte låta bli, här kommer ett par bilder från prommisen, coolt va??!! Det här är verkligen konst på hög nivå :)

1 kommentar:

  1. This is very cool! I'll have to share this with my son! I do appreciate you sharing with Home and Garden Thursday,
    Kathy

    SvaraRadera