tisdag 31 december 2013

Nyårsafton 2013

Då var det dags för årets sista dag som under några timmar kommer att tillbringas med arbete och sedan middag och nyårsfirande hos systeryster med familj. 
Jag kan summera mitt 2013 som ett år med både höjdpunkter och dalar vilket det riktiga livet ofta har.  Känner väl dock att det har varit lite väl mycket sjukdomar av formen C under det här året så jag hoppas verkligen att 2014 blir bättre på den fronten och att mina nära och kära får behandlingar som gör dem friska igen. 
Årets höjdpunkt måste absolut vara när jag gifte mig med mannen i mitt liv sen 27 år tillbaka. Man kan verkligen inte anklaga oss för att vara impulsiva :)  Mest stolt över vad jag gjort 2013 är jag över att jag klarade av att sluta röka samt att jag inte bara en gång utan flera sprang milen, trodde jag verkligen inte att jag någonsin skulle fixa men det gjorde jag!!!
Blickar nu framåt mot 2014 då bland annat nytt jobb, sen bröllopsresa och en massa annat roligt är inplanerat. Jag måste ju också ha någon form av nyårslöfte för det är ju tradition och jag tror minsann att samma som sist funkar i år igen, vilket var att göra saker som får mig att må bra som bland annat innebär att motionera mer, äta sundare men också prioritera det jag vill göra. Den här bloggen är en av de saker som jag har velat göra för min skull och visst har den tagit ganska mycket tid men  jag tycker att det är så otroligt roligt så den kommer jag absolut att fortsätta med ett tag till. 
Med orden från en klok kvinna säger jag nu TACK till er läsare för i år, "tag ingen eller inget för givet och lev livet allt ni bara orkar"!!!
Gott nytt år allihop och var försiktig med fyrverkerierna vi hörs nästa år!!!
Så här kommer vi att skåla in 2014 i vanlig ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar