tisdag 5 november 2013

Ego!!!

Vaknade upp till ytterligare en grå och regnig dag men idag får jag i alla fall mysa i morgonrock ett tag för jag är ledig från jobbet. Idag har jag tänkt att vara riktigt ego och att sätta mig själv i fokus för en gång skull, var verkligen länge sen sist!!! Har en tid hos kiropraktorn och det brukar aldrig vara smärtfritt så därför ska jag muntra upp mig själv med lite shopping efteråt!!!! Skulle verkligen behöva lite nya kläder och dessutom har ju butikerna plockat fram en massa julpynt. Bara att ladda bankkortet och ta på shoppingskorna m a o :)
Det blev inte så mycket shopping till mig men lite fick jag i alla fall med mig hem :)
En supermjuk angoraklänning som jag inte kunde motstå.
Superfina kökshanddukar.
Julgranskulor i fattigmanssilver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar