måndag 9 december 2019

Andra advent

Wow vilken vecka jag har haft! I torsdags var det äntligen dags för nyinvigning av butiken jag jobbar i efter flera månader av renovering från golv till tak. Det har varit en tuff tid men det blev så otroligt fint och det ska bli så roligt att få arbeta i en i stort sett ny butik.
I helgen var det äntligen dags för ledighet men som alltid när det gäller mig har jag massor på agendan och så även denna helg. Julgranen har klätts och en massa julklappar inhandlats. Dessutom har en hel massa på "att göra listan" bockats av men det känns skönt att jag hunnit med så mycket för nu kan fokus läggas på jobbet och den gryende julhandeln. Har ju även hunnit med en massa god mat och faktiskt ett välbehövligt och skönt bad i badtunnan, det var så länge sedan sist.
 
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar