onsdag 10 april 2019

Trött och slut.

Är så sjukt frustrerad, trots att jag är hur trött som helst har jag jättesvårt för att sova. Har svårt att somna och vaknar i gryningen även fast jag har sovmorgon, grrr. Vet inte vad det beror på  men gissar att stress kan ha med det att göra. Hoppas verkligen att det ger sig snart för det räcker med att ha en förkylning i kroppen, orkar inte ta mig för någonting vilket inte är som det brukar. Trodde att det skulle kännas mycket bättre efter en två veckors utlandsresa men icket, jag är precis lika slut nu som innan. Får hoppas att vädret blir bättre framöver och att det hjälper mig att komma på banan igen för detta är inte det minsta roligt.
Så där ja då har jag fått beklaga mig, dags att fånga dagen och göra lite vettiga saker innan jag beger mig mot jobbet.
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar