torsdag 24 januari 2019

Fortfarande kallt.

Kylan håller oss fortfarande i sitt grepp och nu börjar jag vara riktigt less. Jag vill kunna tillbringa tid utomhus utan att frysa ihjäl. Idag har jag ledigt från jobbet och har redan hunnit med en tur in till stan för att fixa nytt pass för jag och maken har tröttnat på denna kyla och bokat en resa till Thailand, gud vad jag längtar!! Men det är ju ett tag kvar tills vi åker så då man har temperaturen emot sig och inte kan vistas utomhus får man väl hoppa till plan B i stället och fortsätta att städa och rensa i huset. 
Idag ska alla våra vitvaror komma till användning och nu är det hög tid att sätta igång.
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!!
Så här mysigt har man det då man ligger på soffan medan dotterns pälsklingar är på besök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar