torsdag 15 november 2018

Lite mer jul flyttar in.

Längtar så in i bomben efter att på allvar få börja julpynta, så är det faktiskt varje år i november då de grå och mörka dagarna avlöser varandra. Jag behöver ljus och då helst solljus för att funka optimalt men det blir absolut bättre med höstbluesen när snön kommer och och man får tända de fina stjärnorna och ljusstakarna. Blir som barn på nytt, kroppen bubblar av glädje och förväntan då jag får ta fram och börja pynta inför julen, jag fullkomligt älskar advent med allt vad det innebär!! Jag har redan nu börjat lite smått för jag kunde inte hålla mig längre dock får julgranen, stjärnorna och ljusstakarna vänta ett lite tag till i sina lådor, men snart så smäller det jag lovar!!!

Ha en fortsatt bra dag alla ni fina ute i den riktiga världen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar