lördag 24 september 2016

Premiärcamping light

Nu är det verkligen länge sedan jag uppdaterade bloggen men tiden har helt enkelt inte räckt till. Jag har i veckan varit borta på utbildning i två dagar, tapetserat och möblerat om sonens rum samt arbetat mycket ja ni vet livet har helt enkelt kommit emellan, men här kommer i alla fall en liten kort uppdatering.
I söndags blev vi efter en tid av letande äntligen ägare till en husvagn, det blev en Solifer. Visst hade det varit trevligare om det hade varit juni månad istället för september men nu är det ju bara att gilla läget. Det har inte blivit mycket tid alls för att kunna fixa och göra i ordning vagnen under veckan då det bara är 24 timmar per dygn men jag kan säga det är på gång och trots att maken jobbar helt galet mycket just nu så ska vi göra en camping light i kväll, med andra ord prov-sova vagnen hemma på gården. :)
Det ska bli en mycket intressant tid här framöver då vi ska utforska om vi är husvagnsmänniskor eller som maken tror riktiga hotellmänniskor. Personligen tror jag att det ska bli toppenkul det här och ser fram emot att se en massa nya platser,

2 kommentarer:

  1. Burit ut kaffemaskinen?? Den är nämligen viktigast då man campar kan jag tycka.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer absolut att finnas möjligheter till kaffe annars åker jag ingenstans :)

      Radera