onsdag 22 juni 2016

Två dagar kvar.

Nu är det snart dags och som jag längtar, bara två dagar kvar till årets semester. Det hade ju varit trevligare om jag varit helt frisk men jag gissar att jag kommer att njuta av min ledighet ändå och förkylningen måste ju ge med sig så småningom. Idag har vi äntligen fått lite värme och sol så semesterfeelingen kommer så sakta smygande. Dessutom verkar det som att midsommarvädret kommer att bli riktigt bra, jihooo.
Igår gjorde jag ett riktigt fynd på FB, jag köpte nämligen en utegrupp med fyra stolar och ett bord för endast 300 kr. Den blev jättefin på vårt trädäck och när andan faller på ska jag ge den lite färg men det får bli senare. Ska också köpa nya dynor och en bit vaxduk så kommer gruppen att bli toppen att sitta vid och njuta av aftonsolen eller vad tror ni?
Nu är det hög tid att påbörja middagen, på återhörande en annan dag!!!
Lite rörigt ser det ut med lock till badtunnan och ett myggnät på svaj men så ser verkligheten ut på Prästbacken just idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar