torsdag 15 oktober 2015

Ibland har man tur.

Jag gillar verkligen skarpt alla bra köp och säljsidor på Facebook, under åren har jag både köpt och sålt en massa prylar. Det är ju så enkelt att lägga upp en annons och dessutom är det ju helt gratis, något som passar mig helt perfekt. 
Mitt senaste fynd är ett par Canada Snow- skor i nyskick för endast 250 kr. Är så sjukt nöjd över mitt finfina skor som både är supersnygga och helt magiskt sköna. Nu är jag redo för lite kallare väder i alla fall vad gäller vinterskor och jag kommer verkligen inte att frysa då de har äkta fårskinnssulor. Dock måste jag poängtera att jag inte på något sätt längtar till vintern och jag har ingenting emot om det dröjer länge innan den kommer.
 
I morgon mina vänner är det äntligen fredag, det vill säga veckans bästa dag enligt mig och det ska bli så skönt att få ett par dagar ledigt för jag behöver verkligen det. 
Nu är det alldeles strax dags att krama kudden så man orkar med den sista arbetsdagen innan helgen.
På återhörande en annan dag alla ni ute i den riktiga världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar