fredag 24 maj 2013

Härliga fredag!

Nu är det äntligen fredag, enligt mig den bästa veckodagen, detta för att arbetsveckan är över och hela helgen återstår. Idag har vi också ett fantastiskt väder med sol och värme vilket jag hoppas kommer att hålla i sig hela helgen. Dagens middag består som ALLTID av tacos vilket är en mångårig tradition (minst 15 år) hos oss, på barnens begäran. Kan faktiskt inte förstå att de aldrig vill ha något annat på fredagar!!!! Nåja det duger åt mig också men jag skulle faktiskt kunna hoppa över denna maträtt ett par veckor utan att sakna den. 
Dagen till ära får jag faktiskt ha maken hemma också, första kvällen jag träffar honom i veckan och det gör ju inte denna dag sämre direkt. Nu ska jag fortsätta att njuta av denna underbara fredag, ha en bra helg mina vänner för det tänker jag ha! 


Taskig kvalla även på detta kort och jag ber så mycket om ursäkt, måste nog försöka rengöra min telefon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar