torsdag 15 maj 2014

Positivt tänkande.

Under den senaste veckan har jag blivit utmanad på FB att skriva tre positiva saker varje dag och det har verkligen fått mig att tänka efter. Det finns alltid något som är positivt men det är oftast det negativa som tar störst plats, märkligt va??!! Så hädan efter trots att utmaningen är över ska jag fortsätta att hitta minst tre positiva saker per dag, bara för min egen skull. Livet är här och nu och det måste ju vara det positiva man ska fokusera på tycker jag. Idag till exempel har antalet positiva saker vida överstigit antalet tre och den här fina spegeln med ett tillhörande konsolbord som jag fick av en gammal god vän till familjen var verkligen en mycket positiv överraskning. Vissa runt omkring mig vet verkligen vilka saker jag tycker om :) 
Nu ska jag fortsätta att njuta av min helg som börjat redan idag. Ha det bra alla ni där ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar