tisdag 13 maj 2014

Nu är det synd om mig!!!

Idag har äntligen lite värme hittat till Norrland och solen skiner sitt starkaste, underbart!! Hade bara önskat att det kändes bra i min kropp också :( Har i ett par dar nu svettats hur mycket som helst så fort jag ansträngt mig det minsta så jag har förstått att något varit på gång och i morse vaknade jag med lite rispig hals. Nu kan jag meddela att halsen verkligen gör ont och av svettningarna finns ingenting kvar utan jag har frossa. Jag har blivit FÖRKYLD!!!!
Det passar ju aldrig att bli sjuk men jag VILL verkligen inte bli förkyld just nu för då sabbas hela min träning och uppladdning inför Vårruset. Dessutom är jag ensam vuxen hemma så det finns ingen som visar någon form av sympati för mig och min förkylning, tonåringar bryr sig inte det minsta vilket förmodligen inte heller maken hade gjort om han varit hemma, stackars mig!!! :):) 
Ska väl i ärlighetens namn säga att jag inte har varit sjuk det senaste året och därför är det säkert min tur men ändå!!! Usch och fy!!!!
Efter middagen blir det att bädda ner sig på soffan och kurera allt vad som går, vilken tur det är VM-hockey på tv i kväll!
Eftersom det är så synd om mig blir det en Baileys till kaffet!!
Här SKA jag ligga och kurera resten av kvällen.
På återhörande en annan dag mina vänner om jag överlever denna hemska sjukdom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar