måndag 19 maj 2014

Måndagsmys!

En riktigt bra start på veckan är alltid trevligt att ha och det har jag verkligen haft idag. Finns inte mycket som toppar att umgås med barnen måste jag säga. Idag har jag, genom att maken jobbar eftermiddag och jag slutar tidigt, haft förmånen att äta middag med sonen på tumanhand. Det är så himla mysigt och jag önskar att det hände oftare men med konstiga arbetstider blir dessa tillfällen inte allt för ofta, kan ju inte kräva att han ska vänta med att äta middag tills jag kommer hem från jobbet när jag ofta jobbar till 18.00 eller senare för då har han förmodligen svultit ihjäl!!!! Är ganska säker på att jag tycker det är trevligare att tillbringa tid med honom än han gör med mig :) men han är ju faktiskt fortfarande min" lilla kille" även om han är nästan 2 m lång :)
Nu ska jag arbeta lite på mitt andra jobb, lika bra att göra bort det medan man har ångan uppe så man med gott samvete kan krascha i soffan senare. På återhörande!!!
Fortsätter måndagsmyset med svenska jordgubbar och grädde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar