lördag 17 maj 2014

Äntligen lite värme!!!

För första gången i år, 2014, har termometern visat nästan 20 grader varmt i skuggan, me like!!! Dock blåste det i det närmaste storm hela dagen så mitt försök att få lite färg på kroppen blev väldigt kort och färgen uteblev helt :). Tog istället fram lite utemöbler och tvättade upp klädseln till vår hörnsoffa. Hade en förhoppning om att jag skulle kunna torka den ute men det gick inte för att överdragen blåste iväg så nu ser altanen istället ut som en tvättstuga men som sagt var "Nöden har ingen lag". Dessutom har jag både motionerat och arbetat idag och jag måste säga att båda dessa aktiviteter är grymt mycket jobbigare då man har en förkylning i kroppen än utan.
Kvällen avslutas med kulglass, altanhäng och en film med bästa hälften, kan inte bli mycket mysigare tycker jag. I morgon hoppas jag på massor med sol och värme!!!!
Choklad och blåbärsglass mums!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar