söndag 11 maj 2014

Den första!!!

Efter gårdagens regniga, grå och trista väder kändes det mycket upplyftande med solsken och vackert väder idag. Värmen lyser ännu med sin frånvaro men vad gör det när det är uppehåll och går att vara utomhus utan regnkläder, inte mycket. Idag har det då äntligen skett!!! årets första mil är sprungen och jag är så otroligt nöjd över det. Jag och systeryster sprang 10,05 km på tiden 1,04,17 därefter promenerade vi 2,88 km tillbaka till bilen så jag kan säga att idag blir det ingen mer motion för mig. Vi hade satt upp som mål att springa en mil till midsommar men nu har vi redan nått målet drygt en månad tidigare än beräknat, skitbra om jag får säga det själv!! Nu får vi försöka putsa tiden i stället, vore ju superkul om vi kunde landa ganska nära en timma blankt :)
Nu skall dessa trogna medarbetare få vila åtminstone tills i morgon kväll och kanske längre än så, vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar