onsdag 28 maj 2014

Kalla det vad du vill :)

Det kanske inte var mitt mest genomtänkta beslut men ändå nu är det i alla fall gjort :) Vi fick in så himla fina kallor idag på jobbet och jag kunde inte låta bli att köpa en fastän vi inte kommer att vara hemma de kommande dagarna och då jag inte lider av gröna fingrar är jag rädd att den kommer att få ett mycket kort liv hos mig tyvärr. Dock har jag kollat på nätet och enligt ett flertal sidor är detta en mycket tålig växt och jag håller både tummar och tår att den överlever i alla fall tills vi kommer hem så jag hinner njuta lite av dess skönhet. Men den som lever får se :)
Nu ska jag hoppa i löparskorna och bege mig ut på en liten runda, kommer förmodligen att dö för jag har nyss ätit men friskt vågat hälften vunnit!!!
Kan meddela att löpturen gick över förväntan och jag har aldrig sprungit så fort någon gång!!! 5,1 km på tiden (trumvirvel) 25.41.
Ha en riktigt bra Kristi Himmelsfärdshelg allihopa där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar