torsdag 5 mars 2020

Vinter igen, suck!!

Vaknade upp i morse mer utvilad än på länge, har för första gången på veckor sovit hela natten utan att vakna av min onda rygg. Glädjen över detta avtog dock rätt fort när jag såg att det snöat massor, mer än 2 dm, i natt. Ja jag vet att det fortfarande är vinter och att jag bor i Västerbotten men jag var helt nöjd med den snö vi redan hade och är riktigt redo för vår nu. Nåväl det är ju inte mycket att göra någonting åt utan bara att gilla läget. Är dock tacksam för att jag är ledig idag och inte behövde skotta fram bilen i morse.
På dagens agenda står en massa smått och gott, bland annat målning av byrån, tvätt och städ, middagsbestyr och givetvis en massa kaffe och förhoppningsvis avslutas dagen med vinst för bästa laget Skellefteå AIK.
Kanske ska tända ljusslingan igen :)
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar