tisdag 30 juni 2020

Måsten.

Tjipp alla glada! Idag skulle det enligt väderprognosen vara mulet men ganska varmt + 20 grader men i själva verket är solen framme mest hela tiden och termometern visar + 24 grader. Det är ju helt makalöst vilket fint väder jag haft på början av min semester. Trots det fina vädret måste man ju någon gång ta hand om sitt hem och nu har jag skjutit upp det så länge det gick men idag var jag verkligen tvungen att ta tag i detta då vi ska ha middagsgäster. Så efter en förmiddag med diverse plock och en dans med min kavaljer från Electrolux behöver vi numer inte beträda våra golv med skor för att det inte skall kännas som en grusgång.
Nu blir det en välbehövlig paus med kaffe sedan ska jag vattna mina törstande vänner i trädgården.

På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar