söndag 14 juni 2020

Söndagsstart på bästa sätt.

Solen skiner och fåglarna kvittrar, sitter min ensamhet i uterummet och njuter av dagens första kopp java, livet är bra härligt! På dagens agenda står timmar i solstolen och därefter en tjejmiddag med de finaste, jag ser verkligen fram emot den. 
Nu är det bara fem arbetsdagar kvar till SEMESTER och jag hoppas att det här fantastiska vädret håller i sig då vi inte har några speciella semesterplaner detta år och även om man får resa tänker jag inte göra det, har nog med tillfällen att smittas av Covid-19 på mitt jobb så jag tänker inte utsätta mig på min semester när jag har chans att slippa. Nu är kaffekoppen slut och måste fyllas på. 
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!
Planen för dagen är att ge dessa bleka spiror lite välbehövlig färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar