fredag 26 juni 2020

Semestervecka nummer 1

Vilken fantastisk första semestervecka jag fick i år med sol. värme och skön ledighet. Det ser dock ut som om den riktiga värmen snart är över för den här gången, idag ska det enligt prognosen bli +27 grader men i morgon bara +20 men vad gör väl det då det är en mer normal sommartemperatur och man orkar göra lite mer på dagarna än att bara ligga och lapa sol. Jag njuter verkligen varje dag och det här med hemester är riktigt skönt, nog kommer vi att ta en kortare tur med husvagnen men jag har verkligen ingenting emot en semester på hemmaplan bara jag får ta det lugnt, se solen och äta gott då är jag nöjd.
På dagens agenda står tvätt och disk för inte kommer det någon vänlig själ och tar hand om det trots att man har semester men det sköter sig ju nästan helt självt så det blir nog en stund i solstolen också.
Hemestermood!!
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar