onsdag 17 juni 2020

En mycket tidig morgon.

Att göra morgon kl 03.30 när man har sovmorgon och ska jobba kväll är verkligen ingenting jag rekommenderar då är man dödstrött redan innan man ska åka till jobbet men så startade i alla fall min dag idag. Nåväl arbetsdagen gick i alla fall relativt bra då jag hade mer än mycket att göra och nu ligger jag här igen på soffan i uterummet och tar igen mig en liten stund innan det är dags för en date med J B.
Kanske man skulle passa på att göra något vettigt innan sänggåendet? har ju en hel del som blivit liggande då vi haft så fint väder. Nja jag stannar nog kvar här på soffan ett tag och kollar Internet en stund och lyssnar på ljudbok istället för jag känner mig faktiskt jättelat just nu.
 På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar