torsdag 6 februari 2020

Sovmorgon.

Så himla skönt... idag är jag ledig från mitt avlönade arbete och lyckades med konststycket att sova ut, vilket aldrig brukar funka då jag planerat det. Det blev en riktig sovmorgon och det var något jag behövde men nu är det dags att kicka igång denna dag och vad är då bättre än en massa kaffe som start??!!
På dagens agenda står långkok av Pulled Pork, som redan är i ugnen, besök i staden med pappa och givetvis det vanliga plocket och stök i tvättstugan. Ganska tråkigt kan tyckas men jag tycker det är så härligt då tvättstugan är tom, huset är röjt och jag gillar att laga mat då tid finns så jag vet att det kommer att kännas riktigt bra i afton då jag med gott samvete kan hänga i soffan med tända ljus och mysa i vårt nystädade hus. 
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar