måndag 18 januari 2016

Vecka 1 avklarad.

Idag var det då dags för att väga oss igen på Viktväktarna, något som jag verkligen inte har sett fram emot. Men nu är det gjort i alla fall och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för jag har gått ner 2,2 kg första veckan. Det känns som om det jobbigaste är gjort, att komma igång, och nu återstår det bara att fortsätta i samma anda. Riktigt kul att se att det funkar utan någon större ansträngning än att planera och göra lite annorlunda mat. Dessutom har vi under denna första vecka ätit så fantastiskt god mat så jag ser verkligen fram åt nya, goda och spännande måltider kommande vecka.
På återhörande en annan dag!
Lördagens middag som nästan gjorde mig tårögd så gott var det med potatisgratäng och rostbiff, mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar