söndag 24 januari 2016

Första gången.

Hejsan all Ni som besöker min blogg nu var det ett par dag sedan min senaste uppdatering och uppehållet beror absolut inte på att det inte finns något att skriva om utan att livet liksom har kommit i mellan med allt vad det innebär. Mycket på jobbet och en massa matlagning och planering har absolut bidragit till tidsbristen men nu fick jag i alla fall några minuter över till uppdatering så här på söndagskvällen. 
Min helg har varit fantastisk på alla sätt och vis med avkoppling, motion och samvaro med de bästa. 
I afton har jag och mina killar varit och sett den senaste Star Wars filmen på bio och och den var faktiskt riktigt bra trots att det verkligen inte är den typ av filmer som jag brukar gilla. Hur otroligt det ändå låter måste jag erkänna att det är den absolut första av Star Wars filmerna som jag har sett mer än små korta brottstycken av men någon gång ska ju vara den första eller hur??!! :)
Veckan jag har framför mig kommer att innehålla en rad prövningar och jag håller både tummar och tår för att det ska gå bra något annat kan jag ju inte göra. 
I morgon är det dags för invägning igen och jag hoppas att jag gått ner för jag har verkligen lagt manken till. Jag tycker det går bättre och bättre med maten och jag känner mig absolut mycket piggare nu men hur det syns på vågen har jag verkligen ingen aning om.
Nu blir det lite soffhäng innan JB kommer.
Ha det bra och på återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar