lördag 30 januari 2016

Älskar dig mamma!

Jag har verkligen haft en tuff vecka som jag nu lämnar bakom mig med massor av oro och ångest därför har uppdateringen på min blogg varit minimal. 
Min mamma har gjort om inte den största men dock en riktigt stor operation som förhoppningsvis ska ge henne ett bättre liv med minimalt med smärtor och besvär. Operationen verkar att ha lyckats och i morgon har jag för första gången möjlighet att besöka henne, ser verkligen fram emot det.
Det finns verkligen kvinnor som är starkare än andra!! Min mamma förlorade plötsligt i veckan en av hennes vänner som hon verkligen har haft stort stöd av under sin sjukdomstid men trots detta är hon positiv och starkare än de flesta och gör större framsteg än läkarna någonsin vågat hoppas på.
Jag har även under denna vecka träffat fler personer än jag någonsin gjort som alla håller tummarna för att mamma ska bli bra och få ett bra liv igen. Gissa om jag och min syster yster är stolta över henne!!
This is for you mom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar