fredag 17 januari 2014

Tulpaner = vår?

Hej alla ni där ute!
Idag har jag bland annat varit och handlat till kalaset vi ska ha i helgen för vår gosse som blev ett år äldre i början av januari, helt sjukt vad tiden går fort snart är han också vuxen (min lilla bäbis!!! :) ) Efter middagen kommer jag att sätta maken i arbete med att baka något och själv får jag väl försöka se arbetsam ut med något annat för baka tycker jag verkligen inte om att göra. Shoppade också en bukett tulpaner när jag var på affären, de var så fina att jag inte kunde låta bli. Tycker verkligen om tulpaner både för deras skönhets skull men också för att det är en av de första vårtecknen för mig. Man kan dock inte tro att det snart är vår för natten mot idag kom det drygt 1 dm snö och idag har det kommit 1 dm till.
Nej detta duger inte, dags att börja göra något så att jag ser upptagen ut för att slippa delta i bakningen. Ha en bra helg mina vänner och på återhörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar