tisdag 14 januari 2014

Loppis kanske?

Vaknat till en otroligt vacker morgon men termometern har krupit ner till nästan -20 grader brrrrr, riktigt kallt med andra ord. Min dag kommer liksom i går helt att bestå av arbete. Är inne i en period just nu då det är väldigt mycket att göra och det känns som om jag hela tiden ligger ett steg efter vilket är grymt stressande men det brukar alltid ordna sig. Skulle verkligen behöva komma ut och göra något roligt snart, förhoppningsvis kanske jag hinner det i helgen. Kanske det finns någon öppen loppis någonstans, inte för att jag behöver några mer prylar men det är ju själva jakten som är så kul!! :)
Ha en fortsatt bra dag all ni där ute!!!
Här kommer bilder från mina senaste loppisfynd.
En riktigt söt sockerskål för endast 25 kr hittade jag på Myrorna!
Ett fint glasfat, salladier tror jag att det heter, fick också följa med hem. Det ska användas då vi äter tacos.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar