lördag 4 januari 2014

Dubbat

Idag har vi ett riktigt uselt väder här uppe i norr, det regnar och är några plusgrader (2,2) vilket innebär att den lilla snö vi hade numer är ett minne blott och det enda vintriga vi har kvar är en massa is :( Tur att man kör med dubbat, mina Icebugs har verkligen blivit använda i vinter och de är verkligen ett av mina bästa inköp ever!!! Om jag inte hade haft dem hade jag nog aldrig kunnat vara ute i vinter. Är nu också sugen på att köpa ett par i löparmodell så att jag kan springa även vintertid utan att halka.
Kan varmt rekommendera dessa och de är helt klart värda sitt pris. 
Bilden är lånad från http://www.gaochlopkliniken.se/produkter/icebug-creek-bugrip

Jag och maken har idag gjort ett besök på stan och bockat av lite ärenden. Bland annat har vi kollat på en massa lampor och nu måste jag bara mäta hur hög lampfoten måste vara för att passa sen blir det shopping. 
Ha en fortsatt bra helg mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar