onsdag 22 januari 2014

Det blir en dag på stan!

Vaknat upp till ytterligare en riktigt kall dag, -20 grader, men det gör inte så mycket för jag är ledig och ska tillbringa min dag på stan. Planen är att hitta lite nya kläder och främst då nya jeans, inte världens roligaste shopping men absolut nödvändig :) (jobbigt att köpa nya jeans för det blir så mycket provning innan man hittar de som passar) Återkommer med bilder om jag hittar något snyggt.
På återhörande mina vänner och ha en fortsatt bra dag!!
Detta blev dagens inköp och notan hamnade på totalt 1600kr för allt vilket jag kallar fynd!!!
Löparjacka för 100 kr!!! Nu fattas det bara att vädret blir lite bättre så åker löparskorna på, vad jag längtar!
Två par jeans, 8 stycken t-shirts och 2 stycken bh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar