onsdag 29 januari 2014

Tiden, ett märkligt fenomen!!!!

Visst är det konstigt hur olika tiden känns??? Ibland springer den iväg och andra gånger känns det nästan som om den stannat helt. Den här veckan har tiden verkligen gjort det förstnämnda, jättemycket att göra på jobbet och nästan lika mycket hemma men det är ju då jag trivs som bäst. Vore dock kanon om man kunde stoppa tiden ibland så att man hann med allt man vill åstadkomma. Kan verkligen inte fatta att det redan är onsdag :) hur ska jag hinna allt jag vill göra??!! Nåja det mesta brukar ordna sig till slut.
I kväll ska jag dock försöka varva ner och ta det lite lugnt för jag känner att kroppen och knoppen behöver det, och givetvis ska jag se Kommissarie Banks på Tv8 kl 21.00, kan varmt rekommendera denna otroligt bra serie. Men innan soffan får besök av mig ska jag beta av några måsten.
På återhörande!!!
Kunde inte låta bli att dela med mig av lite bilder på vårt fina konsollbord med lull-lull från olika loppisar. 

1 kommentar:

  1. That is such a pretty little table and I love the basket under it! Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a lovely weekend!

    SvaraRadera