onsdag 18 september 2013

Gör mig redo för en lång dag.

Man skulle ju kunna tro att jag har världens längsta arbetsdag i dag men så är verkligen inte fallet. Det här är en dag som kommer att kännas otroligt lång för att min mamma ligger på operationsbordet igen och då brukar tiden verkligen masa sig fram :( Nu får vi verkligen hoppas att det är värt denna operation för henne och att hon kommer att få det mycket bättre. Kommer att hålla tummarna hela dagen för att allt går bra. Hoppas också att vi inte ska behöva vänta så länge på att få besked om hur det har gått, brukar ju liksom vara det värsta att vänta.
Har redan lyckats avverka ett par timmar av dagen med trevligt sällskap av min syster som kom förbi och bjöd på frukost, gillar verkligen sådana initiativ :) På återhörande senare!!!!
Har just fått nyheter från NUS och de låter fantastiskt bra så jag håller tummarna på att det fortsätter och blir bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar