fredag 6 september 2013

Fredag igen

Nu är det fredag igen mina vänner, tiden går verkligen i en rasande fart. Jag känner ibland lite panik över att allt går så fort och jag hinner inte riktigt med att njuta av allt som jag vill men sånt är ju livet i perioder tyvärr. I helgen ska jag dock försöka ta vara på tiden och mysa så mycket jag kan och inte oroa mig för veckan som kommer, bland annat ska ett 40-års kalas besökas vilket ska bli så trevligt. Dessutom tänker jag hinna vara ute en hel del och njuta av vårt fantastiska sommarväder som vi har just nu i SEPTEMBER :) Nästa veckas bekymmer får jag ta nästa vecka helt enkelt. Nu blir det lite träning för att rensa hjärnan och börja må lite bättre sen är det bara att ta tag i dagens måsten.
Hade så tur att jag fick med mig denna snygging på promenaden och gissa om vi har sett många fina småfåglar :) När vi kom hem drack han en hel skål med vatten och sen gick han och lade sig i buren, tror att han sov innan jag hade låst dörren. Nu behöver hans matte inte bry sig om att ta honom på någon långprommis i afton i alla fall utan kan känna lugnet och göra annat  i stället.
Ha en fantastisk helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar