tisdag 3 september 2013

Florabilder

Tidigare i sommar hittade jag en tjej på FB som sålde gamla jättefina florabilder till kanonpris och jag var bara tvungen att shoppa. Sedan har dessa bilder blivit liggande i sitt kuvert och jag hade nästan glömt bort dem. Men nu när hösten står för dörren och jag gör allt för att behålla sommarkänslan bara ett litet tag till så kom jag ihåg dem och tänkte att ett par stycken skulle bli fina på väggen i vårt sovrum. Men då uppstod frågan om jag skulle rama in dem eller inte och i så fall med vilken typ av ramar eller ska jag sätta upp dem med vanliga gamla pappersklämmor. Har inte riktigt bestämt mig än men så här ser det ut med klämmor i alla fall. Har inte heller bestämt vilka florabilder som jag vill hänga upp just här än jag har ju rätt många att välja på. Klurandet fortsätter med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar