måndag 18 april 2016

Vårens små tuffingar!

Nu börjar det äntligen vara hopp om vår här uppe hos oss i Norrland. I fredags fick vi hem första laddningen med penséer på jobbet vilket absolut är ett riktigt vårtecken och då var jag givetvis tvungen att köpa med mig ett gäng hem. Men då jag gick ut och jobbade extra i lördags och åkte på roadtrip i söndags blev det aldrig någon tid att sätta ut dem så de har fått stå i hallen och vänta. Idag tog jag mig äntligen för att plantera ut dem och jag tycker de passade perfekt i sina nya krukor som jag fyndade i helgen. Om de nu bara får växa till sig så kommer de att bli toppenfina, jag älskar verkligen dessa små tuffingar som tål till och med vårt kalla vårväder.
Idag har jag varit på veckans viktväktarvägning och det gick sådär kan jag meddela, då jag nu är framme vid min målvikt och ska uppnå jämvikt måste man nämligen prova sig fram för att hitta rätt antal smartpoints och förra veckan fick jag att jag skulle äta 6 st till varje dag vilket resulterade i +0,6 kg på vågen idag så nu ska jag prova med 3 st extra varje dag i stället. Bara att ta nya tag för + 0,6 kg är ju inte hela världen kan jag tycka
Nu är det hög tid för mig att ta tag i min "attgöralista", så på återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen och hoppas ni får en bra vecka!!
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar