fredag 8 april 2016

Thank God it´s friday

Då var fredagen äntligen här och helgen är ett faktum. Jag har under denna vecka lyckats ligga på sovkontots minussida varje natt och det har verkligen satt sina spår men man lever ju bara en gång sova får jag helt enkelt göra en annan gång. 
Nu när middagen har landat i magen ska jag ta en prommis innan rumpan parkeras i soffan för kvällen, måste ju kolla in hur det går mellan Luleå och Frölunda i SHL semin. Vem ska jag hålla på?? vilket lag är det bästa motståndet för Skellefteå i finalen?? hur kommer detta att sluta?? många frågor blir det och spänningen är olidlig.
I helgen har mina gossar ett fullspäckat schema, en har jour och den andre ska skriva högskoleprovet så jag kommer med all sannolikhet att få en massa egentid, vad ska jag då hitta på??!! Jag ska då först börja med en riktigt härlig och lång sovmorgon med en efterföljande god frukost men sedan har jag faktiskt ingen aning, på något sätt kommer jag nog att lyckas fördriva min dag det är jag säker på :) Kanske blir det en löptur, börjar ju liksom vara lite sugen nu att komma igång eller kanske shopping på stan, vi får helt enkelt se. Det är riktigt skönt att ha en helt öppen dag i kalendern efter en fullspäckad arbetsvecka. Nu ska jag fortsätta att njuta av veckanssta dag.
Hoppas ni får en riktigt trevlig fredag alla ni fina ute i den riktiga världen så hörs vi en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar