lördag 9 april 2016

Min egen lördag.

Jag hade inför dagen stora förhoppningar om en lång och härlig sovmorgon, det blev dock ingen verklighet för kl sju ringde väckaren som jag glömt stänga av och sedan gick det inte att somna om tyvärr. Nåja det finns ju fördelar med det också och en av dem är att man hinner massor innan klockan ens har slagit tolv. Bland annat har jag njutit av en lugn och god frukost framför nyhetsmorgon men också hunnit med årets första löprunda på 5 km. Kan väl med handen på hjärtat säga att det fattas massor av kondition innan det kommer att kännas riktigt bra att springa men jag överlevde i alla fall och helt utan några krämpor. Man får liksom vara glad för det lilla när man uppnått denna aktningsvärda ålder :)
Nu skiner solen så jag ska ta med mig en kopp kaffe ut och njuta av värmen och solstrålarna innan det blir dags att bänka sig framför tv:n och heja fram Skellefteå till vinst mot Växjö.
Ha en bra lördag allihopa!
Hittat åt träningskläderna i garderoben och visst har vv gjort skillnad - 11,6 kg på 12 veckor.
 
Så här glad var jag att jag orkade hela vägen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar