måndag 11 april 2016

Målgång!!

Idag var det då återigen dags för invägning hos Viktväktarna och det gick minsann riktigt bra. Jag lyckades nämligen nå min målvikt, något jag aldrig trodde att jag skulle göra i januari då hela klanen vägde in för första gången. Men nu är jag alltså här på riktigt och jag är så sjukt stolt över min bedrift och givetvis även för mina medresenärer på "Fläskexpressens" bedrifter, vi har varit så duktiga allihopa, hejja oss!!!!
Nu går jag alltså in i fas två i viktresan då viktminskningen skall stanna upp och jag ska kunna hålla min vikt. Det ska bli intressant att se hur det kommer att gå men jag har ju hitintills fått så god hjälp så jag har stora förhoppningar om att det kommer att gå jättebra. 
Tänk att något sådant här bra kunde komma från nyårsnattens beslut, efter mer än ett par glas vin och kaxigt prat, om att springa "tjejmilen" :) När vikten nu är klirrad är det bara en massa löpträning kvar som jag verkligen ser fram emot för det är ju så himla kul att springa.  
Hoppas ni får en bra vecka alla ni ute i den riktiga världen!!
Nu ska jag fira min målgång med dessa röda gubbar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar