söndag 31 maj 2015

Morsdag 2015.

Så där ja då var vi framme vid 2015 års morsdag. Visst är det väl fantastiskt att alla mammor har fått en helt egen dag då de ska firas lite extra. Nu kan man ju givetvis tycka att jag är partisk då jag har egna barn men så ödmjuk kommer jag icket att vara att jag erkänner det en dag som denna :) Jag kan dock hålla med vissa skeptiker om att det till en viss del kan vara ett kommersiellt jippo men jag tycker faktiskt inte att presenter och blommor är det viktigaste utan för mig är morsdagsfirande att man tar sig tid och visar lite extra uppskattning för sina mammor denna dag. Kan vi fira till exempel Halloween och alla hjärtans dag ska vi givetvis också fira våra föräldrar på mors- och fars dag tycker jag. 
Så till alla mammor ute i den riktiga världen och i himlen, grattis på er dag!
Bild lånad från patisseriet.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar