fredag 1 maj 2015

Grattis på tvåårsdagen!!

Idag fyller min blogg två år och jag är så glad att jag tog steget att starta den. Den har gett mig så fantastiskt mycket glädjer och jag har fått massvis med uppskattning vilket är superkul! 
Tanken var från början att den enbart skulle handla om inredning och vara rätt så opersonlig, kände mig verkligen inte trygg med att lägga ut saker om mig själv och mina närmaste på Internet. Men allt efter som tiden gått har bloggen blivit allt mer personlig och börjat handla mer om mig och hur jag tycker och ser på saker och ting men det gör mig inte det minst nu, det är ju faktiskt MIN blogg. Jag tänker som så att att om man inte gillar det jag lägger upp kan man ju helt strunta i att läsa det :)
Jag tycker fortfarande att det är superroligt att blogga och trots att det ibland blir rätt långa uppehåll mellan inläggen kommer jag definitivt att fortsätta med "Prästbacken" ett tag till för det ger mig så otroligt mycket.
Tack alla ni fina läsare för de här två åren, det är verkligen hur rolig som helst att ni tittar in och hälsar på här hos mig här på bloggen och jag hoppas ni fortsätter att besöka mig, ni är sååå välkomna. Ha nu en fortsatt bra valborgshelg så hörs vi vidare framöver!
Hade ingen passande bild till inlägget så det blev en" fikabild" från min och makens resa till Playa del Ingles.
Givetvis måste ju Malin Östlunds fina bild för maj månad i min fina kalender också få vara med i dagens inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar